.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعضای بدن یک بیمار مغز مرگی در نکا اهدا شد

خانواده رجبی طوسی، در اقدامی خداپسندانه اعضای بیمار مرگ مغزی خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش شمال نیوز رضا رجبی طوسی، پدر جوان مرگ مغزی (ابوالفضل رجبی طوسی) در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اهداء عضو، اهدای زندگی به دیگران است و ما این کار را از صمیم قلب و برای رضای خداوند و شادی روح فرزندمان انجام دادیم.
وی ابراز داشت: ابوالفضل 21 سال سن داشته و غروب شنبه 21 آبان ماه بر اثر تصادف با کامیون در بریدگی عباس آباد نکا، دچار مرگ مغزی شد و با صلاح‌دید خانواده اقدام به اهدای عضو کردیم.
پدر این جوان مرگ مغزی تصریح کرد: پزشکان بیمارستان امام خمینی (ره) تهران، پس از انجام آزمایش و معاینات مرگ مغزی این جوان را تایید و اقدام به اهدای عضو کردند.
وی بیان داشت: پنج عضو اصلی و حیاتی پسرمان، یعنی دو کلیه، قلب، ریه و روده و همچنین قرنیه چشم و بافت‌های داخلی بدن ایشان به بیماران نیازمند اهداء شد.
پدر این جوان مرگ مغزی ادامه داد: اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی، شب گذشته با رضایت خانواده توسط تیم اعزامی وزارت بهداشت به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انجام شد و تشییع پیکر ابوالفضل نیز 14 بعدازظهر امروز پنج‌شنبه در نکا انجام می‌شود.
رجبی طوسی با تاکید بر ترویج فرهنگ اهدای عضو از طریق رسانه‌های گروهی، نشریات و مطبوعات، تصریح کرد: این فرهنگ علاوه بر بعد معنوی و نجات تعدادی از هموطنان از مرگ حتمی موجب خوشحالی خانواده‌های آنان نیز می‌شود.
پدر این جوان مرگ مغزی از خانواده هایی که در چنین شرایطی قرار می‌گیرند خواست که با عمل پیوند موافقت کنند، زیرا جان چند نفر که هنوز می‌توانند سال‌ها با شادی زندگی کنند نجات دهند.
به گزارش فارس؛ جوان 21 ساله نکایی اهل روسای شهاب الدین نکا است که روز ‌شنبه 21 آبان بر اثر تصادف موتور سیکلت با کامیون منجر به مرگ مغزی شده بود که قلب، ریه، روده و کلیه‌های این مرحوم به بیماران نیازمند اهدا شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.